söndag 17 juni 2007

En helg i Knäred

Då har man då varit en helg i Knäred för att fira sin kusin Herman som tog studenten igår. Åkte ner i Fredags med Mormor och Morfar för att eventuellt åka och se på Snook i Halmstad med Anton. Tyvärr vare pissväder så vi sket i det och kollade en jävla massa avsnitt av South Park istället. Sen kom då den stora dagen och det var ett jävla förberedande hos Gunnarsons, jag slapp som tur var unden det mesta:D Herman sprng ut och man fick kramat honom och några av hans vänner som även råkar vara mina vänner.

Sen var det jävligt god mat och öl och Champange. Blev lite full. Åkte till Skogaby för att förfesta, därifrån åker vi till Båstad för mer förfest. Sedan gick vi till Madison. En nattklubb i Båstad. Ett jävla drag var det där tack vare alla studenter. Skoj som faan har jag haft denna helgen!

Måste säga grattis till min bror Kalle och min kusin Herman som nu har tagit studenten!!!

Endlessly, She Said. http://youtube.com/watch?v=lODSXZpzZ4I Lyssna och njut för faan!

Hojjemen Hej!

Inga kommentarer: